måndag 13 juni 2011

Jobb, jobb bara jobb.....


....vi har köpt nytt köksbord. Dock inte detta och dukningen i fredags var något enklare! Detta flotta bord har jag fotat på Fredriksdal i Helsingborg.
Vi har hållit på med allt annat än fotografering denna helgen också. Så de blir att hitta lite i gömmorna.


Men växthus skall vi ha....detta vore inte dumt...men de blir nog lite mindre. De blir nog inte på ett tag ännu heller, allt tar rätt mycke tid och vi måste vara lite lata och lediga i sommar.
Detta växthus fann jag förra sommaren på Särö Trädgård.

1 kommentar:

  1. Vilket växthus - vill oxå ha!
    Jag har en pergola som borde kunna göras om - men jag är ju allt i detta hus o snickra tillhör inte min bästa sida - men planer har jag! ;-)
    Ha en fin o rogivande tisdag
    kram gisela

    SvaraRadera