torsdag 29 september 2011

Sommar igen.....



Undra på att pelagonierna vill vara med, det var 22 grader när jag åkte från jobbet. Hoppas de håller i sig till helgen. Detta året har bjudit på kanonväder många helger och jag är såååååå tacksam för de. Är man inomhus fem dagar i veckan och knappast ute sen heller är det härligt med bra utomhusväder på veckoslutet.







Höstplanteringen på balkongen känns för höstlig, nu när de blev sommar igen. Fast när jag vaknar på morgonen och det är kolsvart, vet man att de är bara tillfälligt.

1 kommentar:

  1. ja du - vilka underbara dagar det har varit - blommorna får liksom en extra kick och det är bara så underbart
    jag är dock seg och omotiverad för tiden - mycket med min sjukling (min man) - men han är så snäll o god så jag klarar det ändå.
    kram till dig
    gisela

    SvaraRadera