måndag 28 maj 2012

Mer semester-pyssel......



......detta betongfatet gjorde jag också. De var lite svårt att veta hur tjockt med betong jag behövde lägga på. Men de blev inte för mycke ialla fall, frågan är om jag tog för tunnt.




Detta bordet köpte jag nyligen på loppis. Inte så väsrst fint, så.......




....jag målade de vitt. Visst blev de skillnad?







Denna pedestalen är också ett nytt loppisfynd. Mycket flagande färg och rangligt. Men vad tycks? Jag blev helt nöjd med detta också. Lite högre och större, plus hyllan där nere, de har jag inte på mitt gamla, så de har blivit utbytt.

1 kommentar:

  1. Vilket vackert betongfat du har gjutit. Ser i ditt tidigare inlägg att du även har hunnit gjuta på rabarberblad, det är snyggt.

    På loppis kan man göra fynd och det har du verkligen gjort. Som nytt då det blev vitmålat, både bord och piedelstad.

    Ha det gott!

    SvaraRadera