tisdag 6 december 2011

Nissarna har flyttat.......



.......till Halland nu. Där skall dom visst mantalsskriva sig också (jag vill också)


Bilden blev borta! 


Här på tallrikshyllan huserar dom nu ett tag. Jag har faktiskt dem framme hela året, de är ju så mysiga.

Min dotter i USA fick en för några årsedan till jul. Hon tyckte nog bara den var ful eller möjligtvis lite lustig, hon hade ialla fall inte sett sådana innan. De är ju inte så Amerikanska precis.


,


I helgen kom de nya golvet in. Åh vad min sambo slitit, även med god hjälp av en svåger.

Vi har valt borstad ek i plank, ett rätt neutralt golv. Så nu är de bara resten kvar....lister mm.


1 kommentar:

  1. det blir ju så vackert - och vilken vacker profilbild du har - eller framsidebild - du vet nog vad jag menar.
    kram

    SvaraRadera