onsdag 13 oktober 2010

Nytt hus till mina små vänner....

....har längtat i flera år att få ha ett fågelhus. För bor man i lägenhet är de inte så lämligt att mata sina små vänner på balkongen.




Detta har jag köpt från ett dagcenter som tillverkar dessa fågelhus, i ett par olika modeller. Tror att de är deras egen design på dem också. Visst är de fint?

Hängde denna för talgbollar också. Fast jag försökte fånga några fåglar med kameran, var dom helt borta när jag stod där. Vi får väl bli mer bekanta!! De var ialla fall många på invigningen.


1 kommentar:

  1. Jätte fina!!
    jag var där i går och det va så mycket folk,dom är som galna efter gekås prylar,,"men inte du sa en som jobbar där,,du vill ha den gamla skiten!! ha ha ha ,,ja så e det nog..Men igår hitta jag en del och fyndigt..Dom har ju en möbel loppis som öppnar kl 18 oxå..och där kan man fynda fina saker..Ja gammal skit då förstås...;)
    Kram Susanne

    SvaraRadera