lördag 23 juni 2012

Fortsättning på midsommarhelgen....



.....inte är det sommarvärme, men mina blommor trivs visst förträffligt i detta vädret. Så spännande och få se min nya clematis blomma. Jag visste inte ens riktigt om den skulle bli vit eller ljusblå, fick lite olika information. Men sååååå fin den är!!




En bit tårta ville jag gärna bjuda Er. Undrar om jag hade passat som konditor!! Är ialla fall inponerad av vackra tårtor och bakverk. Äter ju klart också, men är mer nöjd med att titta.

2 kommentarer:

  1. Din tårta ser jättegod ut, så härligt nu när man kan njuta av jordgubbar så mycket man vill! Klematisen är riktigt vacker, en "vill ha" klematis, vet du vad den heter?
    Ha en fin söndag!
    Margot

    SvaraRadera
  2. Hej igen! Nu blev jag riktigt glad när jag fick namnet på din vackra klematis, för det visade sig att jag redan har den klematisen i min rabatt:) Köpte flera klematissticklingar från Odla förra våren och de har inte blommat än och därför kände jag inte igen klematisblomman. Nu ser jag verkligen fram mot blomningen:)
    Ha det gott!

    SvaraRadera