söndag 12 februari 2012

Tulpantider.......

 .....de kan väl inte tjatas nog om dessa ljuvligheter....


Veckans loppisfynd är dessa tulpanprydda bestick. Hittar inga stämplar, men det är nog nysilver. Jag faller alltid för denna typen av bestick och jag använder dem också......så de var absolut inget onödigt köp.








 Denna veckans tulpsanbukett blev rosa, lite mindre skirare blommor.




En bit tårta kan jag väl bjuda på! Vet inte än om receptet hamnar i pärmen, den var väl rätt OK, men de skall nog vara lite mer för att få vara med bland favortiterna.

1 kommentar:

  1. Vilka söta bestick - är till ost skulle jag tro.........förstår att du föll för dom - jag hade gjort det samma.
    Tulpaner - så vackra o så påminner det lite om att våren kanske är på väg ;-)
    kram gisela

    SvaraRadera