tisdag 27 december 2011

Julklapp till mig själv......






 .
....detta månbordet, köpte jag förra veckan, efter att ha letat efter ett i flera år. Det har väl funnits några, men för stora eller för dyra. Men den som söker skall finna!                                                                                                                     

Nu kom den gamla likörservisen fram på hedersplats.Den har jag köpt på en auktion för många¨år sedan. Men visst är den ljuvligt vacker?

Bordet har inte hamnat på "sin" plats ännu, den väntar på att julgranen skall kastas ut.....så de dröjer väl inte så länge.

1 kommentar:

  1. Men så roligt med den glas servisen - jag har en precis likadan - den är dansk - från omkring 1920 och av Holmegaard - mycket vacker!
    Den gjordes i flera färger - men jag tycker mest om denna
    kram gisela

    SvaraRadera