onsdag 30 juni 2010

Tårta och Bubbel......

....bjuder jag på idag. Stänger nu bloggen för semester, tror jag ialla fall. Vet inte om jag får igång den andra datorn eller om ja har tid.....eller vad jag skall skylla på. De är ändå rätt mycket annat jag har tänkt syssla med på semestern, som börjar på måndag.

Tänk vad saker och ting kan förändras, för ett årsedan var jag rätt deppig. Tyckte inte jag kunde se hur framtiden skulle se ut, ville inte bo kvar i Borås resten av livet. Men nej, nu är allt ändrat, hus i Halland och livet är frid och fröjd. Fast de blir inte till att ligga på latsidan precis. Hoppas alla får en skön sommar och jag är kanske här snart igen!

2 kommentarer:

  1. Tur att saker och ting ändras till det bättre.:-) Mysiga och frestande bilder.:-) Kram Stina

    SvaraRadera